Det blev en heldag

Danmark och musikskapande med Björn & Mange i 3 h. Sedan Buzz, Singstar och Wii Sports hos Lamberth. Slutligen inköp av biljetter till Bahnhof 25 dec (180 kr! Girigheten hånler oss rakt upp i ansiktet). Singstar var inte riktigt min grej, dessvärre. Jag fick stryk av samtliga övriga deltagare (Lamberth, Mange, Björn och Tisen)... Men jag gjorde ett snyggt hole-in-one i Wii sports golf. Tyvärr var det ingen som såg mitt magiska slag...

Dagens citat: "Det är ju han Trobbe Tollkarl!" - Magnus Svensson. Notera stavningen... Vad roligare är att det inte alls var Tobbe Trollkarl Mange såg på TV, utan Joachim Vogel i Go'kväll.

En trist grej är att jag blivit förkyld. Uppenbarligen är den friska skånska luften lite väl frisk för mina Norrlandsanpassade andningsorgan. Jag ber dock till högre makter att jag är frisk och kry när mellandagarna gör sitt antåg. Juldag, Reunion '07 och Nyårsafton. Wish me luck...

Kommentarer
Postat av: Bejörn

Jag vill bara tillägga Magnus konstaterande att det inte längre är E man får om man lägger ett finger på femte bandet på E strängen. En klassiker i modern tid.

2007-12-22 @ 11:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0