Dopparedan!

"Nu skulle det vara solsken, -3 grader och 30 centimeter snö" sa min pappa imorse. Men icke! Det är en handfull plusgrader, dimmigt och en iskall vind blåser över de nakna åkrarna. Det blir inte bättre än så här. I'm lovin it!

Kommer jag få den där ponnyn jag önskat mig? Eller får jag bara badsalt och en slips? Har jag varit snäll i år? (Nja...) Hur full kan man egentligen bli på vinglögg? Frågorna är många, men om några timmar får jag svar. Det är julafton. Äntligen. Igen. Precis som förra året. Jag är trött på Kalle Anka. Ge mig lite julmat istället. Och mina julklappar direkt. Var är brudarna?

God jul alla ni tusentals som läser min blogg! May the force be with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0