En vit och oskuldsfull helg

Det var längesen sist, men med en C-uppsats som gnager ända in i märgen och alltför många festkvällar på sistonde är det dags för mig att ha en vit helg.

Det känns lite sådär faktiskt. Jag missar ju ett tillfälle till att jaga töser, dricka öl och dansa mig galen. Men å andra sidan sparar jag lite pengar, träningen ger bättre effekt och festsuget inför nästa helg kommer bli astronomiskt.

Men nästa helg, då blir det kvinnor, vin och sång i långa rader... Då ses vi på ett dansgolv nära dig där pulsen är hög och där beatet berusar våra sinnen.

Kommentarer
Postat av: T

Kamrat. En vit helg var tanken. Sedan blev det ändrade planer. Att jag behöver koppla bort C-uppsaten är en annan sak... Sedan får vi inte glömma att någon måste hålla ställningarna ute i svängen. För både Hell Hanz och Frome From kan ju inte stanna hemma ;-)

2008-01-12 @ 15:32:22
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: Y

Du skriver ju att du jagar kvinnor. Fastnar de på kroken då?

2008-01-12 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0