Idol-Ola eller Goldie Hawn?

En rolig sak... Jag har glömt att nämna att en snubbe på O'learys förväxlade mig med Idol-Ola. Inte oväntat kan jag tycka, vi är ju båda flickfavoriter...

Nåja, men jag tycker det är skoj med look-a-likes, men dessvärre har jag svårt att hitta någon som är lik mig. Jag är helt enkelt inte lik någon kändis.

När My och Jennie körde en bild på mig i en look-a-like-tjänst på nätet blev resultat att jag var mest lik, eh, Goldie Hawn. Visst, Hawn är väl en ganska välskapt dam, men jag är tveksam till om det är en komplimang eller ej...

Så har ni några förslag på vilken kändis jag är lik så är ni välkomna att höra av er.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Var glad att du är lik Goldie Hawn, jag är lik Snoop Dogg enligt den där jävla tjänsten ... ska vi byta?

2008-01-08 @ 16:08:02
URL: http://www.lisettedegerman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0