Mange i topp

I den ärofyllda men totalt okända tävlingen "Guldkommentatorn", det vill säga flest kommentarer på min blogg i januari, ligger Magnus "Mange" Svensson i topp. Med hela tre (3) kommentarer ligger Mange tätt före Björn Ebbesson och Thomas Hansen på två kommentarer vardera.

Förstapriset i Guldkommentatorn är i dags läge okänt, men jag kan lova att det kommer bli något i hästväg. Så kommentera friskt mina vänner!

För övrigt slog guldgossen.blogg.se nytt läsarrekord i måndags då hela 31 personer läste min blogg... Bilder lockar uppenbarligen läsare. Jag har dock som mål att innan sommaren ha över 100 läsare även om det så innebär att jag måste bjuda på lättklätt, delge er av mina mest hemliga tankar eller skvallra hej vilt om alla jag känner.

Stay tune for more action!

Kommentarer
Postat av: Jonas Svedin

Jag förstår inte hur du kan resonera så där med bilderna och att de resulterade i fler besökare. Visst du hade nya besökare, men de visste ju knappast att du hade bilder på sidan just den dagen. Kvittot kommer ju dagarna efteråt - var bilderna tillräckligt bra för att återvända... Tänk på det min käre Brutus.

2008-01-10 @ 01:20:38
URL: http://jonassvedin.blogg.se
Postat av: T

Frome Frohm. Jag ska se till att smyga upp i ledning för kommande månad. Ska bli intressant att följa din och Jonas skilsmässa efter C-uppsatsens slut! Det kan locka läsare, och då kanske, kanske lockar du läsare. Om inte annat så får du bara besöka massa random bloggar och kommentera så besöker dem garanterat din blogg ;-)

2008-01-10 @ 16:39:15
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: Björn Ebbsson

Ja ok jag går på ditt trick att det finns ett fint pris då. Jag tycker dock att mitt feta inlägg om årets album borde räknats som två och därmed givit mig delad ledning. I protest avslutar jag genast detta inl.....

2008-01-10 @ 16:55:07
Postat av: Y

jag har försökt kommentera skitmånga gånger, men det skiter sig alltid på vägen, det hänger sig vid koden liksom. bara för att jag skriver detta kommer detta helt ointressanta säkert med. peppar peppar ta i trä.

2008-01-10 @ 17:11:30
Postat av: erika

haha, vill bara säga att min fotodagbok från 2005 hade 28 unika besökare för några dagar sen, så ge inte upp hoppet utan lita på att folk googlar sig fel in även på din sida. lycka till i uppsatsdjungeln.

2008-01-17 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0