"Nu blir det idrottsgalan, tyvärr"

Citatet är signerat Anja Pärsson och jag måste säga att jag håller med henne. Jag är så otroligt trött på alla dessa galor som ständigt tar plats i TV-tablån. Det är barngalor, sportgalor, grammisgalor, guldbaggegalor, bröstgalor, välgörenhetsgalor med flera, med flera. Det skulle inte förvåna mig om en gala om galorna snart blir verklighet. Säkerligen kommer den "Galagalan" ledas av Agneta Sjödin... Huvaligen! Då säljer jag min TV.

Nåja, ikväll ser jag fram mot Costa Rica-Sverige på TV4 kl 23. Det något bisarra är att matchen ska spelas på konstgräs i Costa Rica! Konstgräs i Sydamerika? Jag kan förstå att man lägger konstgräs i på ogästvänliga ställen som Sundsvall och Reykjavik. Men i Costa Rica? Nä, det går inte riktigt ihop.


Kommentarer
Postat av: T

Visst är det galet. Konstgräset sprider sig. Att åka från Sverige i januari till Costa Rica för att spela på konstgräs måste kännas oerhört upplyftande. Eller inte

2008-01-15 @ 14:12:05
URL: http://thomashansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0