08, kosmetika och Petter

Sorry kids, men jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen på sistonde. Men som ni kanske vet har jag flyttat till samma stad som Kungen, börjat jobba på "Flamman" och jublat över Petter Hanssons bästa insats sedan Spanien-matchen -06.

Men oj, vilket mål! Alltså inte Zlatans, jag syftar på Söderhamns Beckenbauer. Kanske det fulaste målet genom tiderna.

Men samtidigt också det vackraste.

På tal om vacker. Som nyanställd på Oriflame får man en litet välkomstkit med lotions, rakgel, anti-wrinkel mm från herrkollektionen. Dessutom får man fet rabatt på allt. Nu ska jag bara fixa gymkort på KTH-hallen, sedan kommer jag bli helt oemotståndlig.

Dock har jag inte fått syn på Kungen ännu. Han verkar vare sig drälla på Hemtex, ICA Birger Jarlsgatan eller McDonalds. Men får jag syn på honom är ni, mina kära bloggläsare, de första som får veta.

Jag har köpt svindyrt månadskort så att jag kan åka tunnelbana, buss och pendeltåg varhelst jag vill i hela stan. Lite irriterande är att jag inte har hållplats eller T-banestation precis vid husknuten... Jag måste gå minst en halv kilometer för att åka kommunalt...

Följaktligen vill jag ha ner min cykel snarast möjliga till den kungliga huvudstaden, så att jag kan susa fram över gator och torg. Är det någon som är sugen att sätta sig på sadeln, alternativt köra ner med bil från Sunkan, är jag idel öra. Jag bjuder på sovplats, en kall öl och anti-rynkkräm. Och kanske en golfrunda med Kungen.

Kommentarer
Postat av: Ann

Glöm inte djurgårdsbåtarna, de är också gratis med ditt svindyra(?)mensamtidigtjättepraktiska månadskort :)

2008-06-11 @ 20:49:31
URL: http://annfilosoferar.blogg.se/
Postat av: T-Man

Jag återkommer snart. Då tar jag med mig Jonas, sen slaggar vi i din etagevåning. Vi besöker Harry B James och gör stan osäker! It's a promise! Nice med lunch i huvudstaden btw! Ciao

2008-06-12 @ 09:35:34
URL: http://thomashansen.blogg.se/
Postat av: Håkan

Apropå ingenting. Colin Hendry har en jävla käke...

http://www.whoateallthepies.tv/1522187.jpg

2008-06-13 @ 08:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0