Kändisspotting med Patrik

Av ganska självklara anledningar är utbudet av kändisar i Ståkkhålm vida överstigande utbudet i Sundsvall. I Sunkan fick man vara glad om man såg Kjell Lönnå en gång i halvåret eller Challe Berglund på ICA Kvantum. Här i storstan lever ju till och med en riktig kung.

Hursomhelst, jag tänkte redovisa några av de kända nunorna jag sprungit på. Än så länge är det inte några tunga namn, men ändå...


Vem? Hon den där mörkhyade tjejen i Andra Avenyn som tidigare var på MTV

Var? Vet inte vad gatan heter, men den är stor och går norrut

Kommentar: Ingen superkändis direkt, jag vet inte ens vad hon heter. Men hon är fräsch, det räcker


Vem? Eva&Efva. Dahlgren och Attling, alltså

Var? Mäster Samuelsgatan, vid mitt jobb

Kommentar: De börjar komma till åren nu, Sveriges mest kända lesbiska par, men likväl är det ganska hög kändisfaktor på dem


Som sagt, inga monsternamn ännu. Men stay tune för mer kändisar i nästa episod av "Kändisspotting med Patrik"!

Förresten, Challe Berglund lägger inte sådana där "varuåtskiljare" efter sina varor i kassan. Bara så att ni vet. Han borde tvångsrakas.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hmm ... jag börjar ana att är lite av en groupie till Kungen. Kan det stämma? Vet inte om det är läskigt eller coolt dock ;)

2008-06-13 @ 21:57:10
URL: http://jennial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0