Kändisskvaller: "Chippen" - en schampotjuv?

Det här kommer bli ett väldigt fånigt inlägg, men kanske lite skoj...

Av någon outgrundlig anledning trillade jag in på Oksana Anderssons blogg. Oksana är, om ni inte visste det, flickvän till landslagsmannen Christian "Chippen" Wilhelmsson. Hennes blogg är ganska ointressant och handlar mest om hur hon springer runt och shoppar kläder i Spanien, men ett inlägg fick mig att höja på ögonbrynen... Ett inlägg om hur Chippen stjäl schampo. Så här skriver Oksana om den brottsliga handlingen:

"Jag och C bokade in oss på ett jätte fint hotell!!  Dom har BVLGARI scampo och massa lyxiga produkter på rummet, hehe jag fick för mig att sånt skulle man ju ha hemma =) så jag nämde de för C. Han i sin tur studdsade upp och fick syn på en städvagn utanför, Jag och C triggade upp varandra.. När vi kom halv vägs ballade jag ur haha men C hade fått upp farten. Vi hade ju tänkte att bara ta två-tre förpackningar (engångs) men när han kom fram hörde han hur städerskan kom och fick panik. HAHA paniken resulterade i att han högg hela lådan och välte ut allt på vagnen! *skrattar* vilken klant! Vi skrattade hysteriskt länge åt situationen och vågade inte gå ut från rummet på länge!!!"

Skandal!

För Chippens skulle hoppas jag att historien inte läcker ut i pressen, annars kan han räkna med att få en uppläxning av Lasse Lagerbäck och bli svartlistad på spanska hotell för resten av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0