Så kan det gå när inte haspen är på

En liten tegelsten i framtidsbygge har placerats på sin rätta plats. Det är nämligen så att jag har lyckats skaffa mig ett jobb efter utbildningen. Visserligen bara ett sommarvikariat på Oriflames huvudkontor i Stockholm, men ändock ett litet och viktigt kliv in i arbetslivet.

Egentligen hade jag ju tänkt att bli brandman. Men nu ska jag alltså jobba inom kosmetikbranschen. Så kan det gå när inte haspen är på...

Det känns självklart riktigt skönt att det har gått som det gått, och jag kan konstatera att "räkmackan" jag glider fram i livet på fortfarande bär mig.

Nu återstår det bara att fixa boende i den kungliga huvudstaden i sommar. Helst skulle jag vilja bo nära Kungen. Ska man prata med Tarras isåfall?

Kommentarer
Postat av: T

Klart du ska prata med Tarras. Hon kan nog behöva en guldgosse :-)

2008-03-11 @ 16:30:30
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: Jonas

Grattis grabben. Gör bara som jag lärt dig så ska allt gå bra.

2008-03-14 @ 16:47:12
URL: http://jonassvedin.blogg.se
Postat av: ante

Oriflame alltså... har en polare ifrån lund som flyttade med dem upp när nordenkontoret konsoliderades till Stockholm. Så hälsa Hans "Hasse" Söderström ifrån mig.

2008-03-14 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0