Bildspecial: Förfest med mig, Jonas, Anders & Thomas

Igår var det lördag och som ni alla vet innebär lördag att man har förfest och går ut. Så även igår! Dessvärre fick jag inte med kameran ut på Stadshuset, så ni får hålla till godo med lite förfestbilder.

image18
Kl 19.20. Fina grabbar behöver riktig mat, så jag och Herr Svedin svepte i oss 1 kg fläskkarré, 800 g potatissallad och två vitlöksbaguetter. Se så nöjda vi blev över det! Vi blev även sjukt mätta...



image19
Kl 19.20. Maten såg ut så här. Vackert? Nja, det beror på hur man ser det, men gott var det iallafall. Herr Svedin visade att han är en mästare med stekjärnet. Jag briljerade med att, eh, öppna potatissalladsburken...



image20
Kl 20.10. Lagom till andra perioden anslöt Anders till La Casa de Frohm. Notera hur han drömmer att han håller en ölsejdel med vänsterhanden. Uppenbarligen hade Anders glömt att hans ölglas (världens största?) stod på golvet vid fåtöljen.



image21
Kl 22.55. Plötsligt dök även Thomas upp. Han tillhör i det närmaste inventarierna på Stadt och en lördag utan Thomas på dansgolven är ingen riktig lördag. Notera min white russian med rosa sugrör som står vid sängen. Vissa har vatten vid sängen, jag har white russian.



image22
Kl 23.30. Sedan blev det dags att förflytta sig till Stadshuset. I vanlig ordning dror jag på mig min hockeymask för att kunna vara lite inkognito på dansgolven. "Hur var det på Stadt?" undrar ni kanske. Jo, det var helt ok, men inget utöver det vanliga.



image23
Kl 10.30. Så här ser groggbordet ut dagen efter. Som synes finns det lite vitlöksbröd kvar för den som är sugen. Nu ska jag gnaga lite på resterna av fläskkarrén och äta dagen-efter-chips. Nice!


Kommentarer
Postat av: T

Kul att se en uppdatering från gårdagen! Fortsättning följer snart

2008-05-04 @ 20:54:13
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: T

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article2398832.ab

Hur känns det här?

2008-05-05 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0