Dagens inköp

image28

Nu undrar ni säkert varför jag har varit på Clas Ohlson och köpt en 32 mm tolvkantshylsa och en klämringskoppling. Ska jag kanske stoppa vattenläckan i mitt badrum som har irriterat grannen undertill i ett halvår? Är det må hända dags att dra åt fälgmuttrarna på min mintgröna epa-traktor?

Nä, jag ska göra förpackningar till mitt examensprojekt. Eller "Projekt Jörgen" som jag kallar det numera. Jag har nämligen fått för mig att förpacka de trevliga produkterna vatten, luft och eld. Ska jag vara ärlig vet jag inte hur det ska gå, men med min sedvanliga tur får jag säkert ihop något halvsnyggt. Eller åtminstone något som räcker för att jag ska få min examen.

Förresten, ni kan vara lugna, jag har ingen vattenläcka. Inte heller har jag en mintgrön epa-traktor även om jag under några svaga ögonblick (i 10-årsåldern) drömde om att göra en epa av vår gråa Volvo 745:a. Som tur är rann den iden ut i sanden och jag skaffade mig en cykel istället.

(Fan, det hade kunnat bli en grym epa. Vitlackad, sänkt, tonade rutor, feta däck och "USA-lyktor" i fronten... Jag hade blivit kung på Toftaskolan... Eller, nja kanske inte.)

Kommentarer
Postat av: T

Ska bli riktigt kul att se det färdiga resultatet! :)

2008-05-20 @ 19:58:58
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: bysse

lite vit däckpenna på den där epan så garanterar jag att du skulle vart kung, hehe

2008-05-20 @ 21:21:03
URL: http://tsomartobias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0