Sista veckan i paradiset (?)

Det är nu det börjar. Mina sista nio dagar i Sundsvall innan jag styr kosan mot den kungliga huvudstaden.

Nio dagar som kommer dedikeras till fest, sol, fest och lite examinationspreppande.

Ikväll inleds med Open Mind på Oscar, mitt första besök där. Jag och Herr Svedin ska ha en straight förfest med groggbord och handboll och sedan bär det iväg mot alla queers, transor och bi på Oscar. Damn! jag som har jobbat på att få bort det svaga gay-ryktet som svävar över mig... Nåja, majoriteten på Open Mind lär vara hetero så jag kommer nog klara mig ändå. Det behövs ju i princip bara en heterobrud för att jag ska känna mig hemma. Puh!

Kvällens låt: The Crystals - Da Doo Ron Ron

Förresten, på min examination vill jag höra temat ur Polisskolan. Jag vet inte riktigt varför, men på något känns det som att den hade varit ett bra ledmotiv när jag glider av scenen, examinerad och klar. Får se om jag kan fixa det på något sätt.

Vi ses i trampbåten!

Kommentarer
Postat av: T-Man

Grymt att ni ansluter broder. Efter vår kick out kommer vi styra kosan mot den öppna stämningen på Oscar. Kan bli en vass kväll!

2008-05-30 @ 12:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0