Släpp TV:n!

Nä, det gjorde jag inte, och det är väl tur det, för annars hade jag fått bo i en lägenhet utan TV. I brist på annat fick jag kånka min platt-TV på tåget hem från Skåne i måndags. Turligt nog har jag haft vett att inte köpa en 58-tummare, vilket gjorde att jag faktiskt kunde få plats med TV i en sådan där blå IKEA-kasse.

Och på tal om att inte släppa TV:n. Ett nytt gymkort är fixat. Och vilket gym sedan! 200 meter från mitt hus, öppet 05-24 och ett "travelpass" som gör att jag har tillgång till träning på flertalet träningsanläggningar i Sverige som exempelvis Helex i Sunkan och Träningsakademien i Ängelholm.

Så TV:n kommer jag inte släppa, om ni förstår vad jag menar.

Men ännu är jag inte riktigt inflyttad. Det återstår en sak som kommer göra mitt leverne i Huvudsta komplett. Jepp, jag snackar om inflyttningsfesten. På lördag är det dags!

Vi ses i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0