En mamma vet hur man sköter om en guldgosse

Häromveckan förbannade jag mig här i bloggen över det alltför usla vädret (torskblock) och att köksutrustningen i min lägenhet var ett enda stort skämt.

Idag fick jag dock ett oväntat plåster på såren av min kära mor, tillika trogen bloggläsare. Det låg nämligen ett litet fint paket och väntade på mig hos spel- & tobaksbutiken här i Björkhagen, med just mamma som avsändare.

Vad det var i paketet? Jo, mamma vet helt enkelt vad en guldgosse som jag behöver, för i paketet låg en trisslott, ett snickers och, jodå, en stekspade!

Tack morsan, jag ringer snart!

(Vinner jag stora pengar på trisslotten så får du önska dig vad du vill)

Kommentarer
Postat av: T-Man

Bro!



Hon bryr sig, och vill se efter sin guldgosse. Ett sätt att locka hem dig över påsk och skämma bort dig ytterligare (vilket du givetvis förtjänar). Det bör heller inte dröja länge innan du kommer få en inbjudan. Just w8 and see bro..

2009-03-06 @ 03:40:38
URL: http://thomashansen.blogg.se/
Postat av: Jonas Svedin

Det roliga är att du klarar allt ditt matlagande med enbart en stekspade. Jag vet egentligen inte om det säger något om ditt begränsade antal av rätter eller alla andras köksprylmani.

2009-03-06 @ 09:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0