Ett helt onödigt inlägg om lättsaltade chips

Alltså, lättsaltade chips. Vad är poängen med dem? Smakar ingenting, ser lika tråkiga ut som en omålad betongsugga i en östtysk stad hösten -85 och ger noll tillfredsställelse what so ever.

Jag har aldrig riktigt förstått mig på dem som sjunger de lättsaltade chipsens lovsång. Om det nu finns någon sådan, vill säga.

Så Thomas, nästa gång du ska fixa snacks till förfesten, se till att införskaffa något annat än just lättsaltade. Visserligen öppnade vi aldrig påsen på galejet, men betänkt att jag måste sitta och äta upp dem nu i efterhand.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lättsaltad chips förtäras när man är på förfest, ska ut och hångla och dessvärre inte har tillgång til varken tuggummi, tandborste eller minttabletter. Käkar man något med smak får man en hemsk andedräkt! That's why

2009-05-25 @ 19:17:56
Postat av: Tisen

Oj det var jag som skrev det förra inlägget :P

2009-05-25 @ 19:18:38
Postat av: Patrik

Du har en viss poäng, Tisen. Men får man inte ruskigt dålig andedräkt av spriten man dricker? Jag menar, det luktar ju knappast daggvåt sommaräng i svalget när man klunkat i sig några glas Fernet Branca.

2009-05-25 @ 19:29:23
URL: http://guldgossen.blogg.se/
Postat av: Ante

Daggvåt sommaräng och Fernet Branca! 2 nya smaker på Oriflames läppglans.

2009-05-25 @ 20:53:22
URL: http://grytet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0