"I wanna rock!"

Nu är det bara en ynka vecka kvar tills riffen börjar ljuda över åkern i Blekinge! Eftersom jag är en novis på det här med festivalande börjar frågorna hopa sig: "Vad äter man?", "Vad har man på sig?" och "Behöver jag ta med min handlotion?" mfl...

Tältindelningen är iallafall klar. I "The tält of love" kommer jag få kampera med Konsulten, Dazen och La Tease. Dazen är ett kapitel för sig själv. För bara drygt en månad sedan kraschade han brutalt med sin motocross, krossade ett antal kotor i ryggen, fick steloperera en del av ryggen och beordrades många månaders sjukskrivning. Och nu ska han alltså ligga och mysa med oss i ett tält. Den mannen har en vilja av stål...

Att det bara är en vecka kvar innebär också att jag kommer få spendera de närmaste dagarna med hårdrock dygnet runt. Lyckligtvis har jag lyckats gräva fram en Spotify-playlist som täcker nästan hela lineupen:

http://open.spotify.com/user/killerbees/playlist/6HKrMy8VtYHuxpL4pEGIzj

What do you wanna do with your life? I Wanna rock!

Kommentarer
Postat av: Tisen

Doctor doctor please!! :D

2009-05-28 @ 10:41:22
Postat av: Ante

2009-05-28 @ 12:52:34
Postat av: Ante

Livin! Lovin!... I'm on the road so far away from you!

2009-05-28 @ 12:53:54
Postat av: 90:a ;)

Blekinge är the shit! ;)

2009-06-01 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0