Nikki Monroe till Sweden Rock

Tjoho, vad tiden går, det är bara ynka tre veckor kvar till en av sommarens höjdpunkter: Sweden Rock Festival!

Det är nästan lite pinsamt att skriva det, men det kommer bli min första "riktiga" festivalupplevelse. Visst, Tullakrok i all ära, men det räknas inte riktigt.

Sweden Rock, alltså. Dit kommer jag med min synthlugg och "när Melody Club spelade Stranded Love på Stadt i Sundsvall" som bästa live-minne. Jag kan nog inte riktigt föreställa mig vad som väntar mig där nere på den blekingska åkern... Men mitt rock alter-ego - Nikki Monroe - kommer åtminstone få sitt lystmäte, det har jag blivit förvissad om.


Jag aka Nikki Monroe

En sak är säker: Jag kommer ha grymt skoj. Det blir alltid det när jag hänger med mina polare hemifrån. Björn, Lambi, Ante, David mfl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0