Jag har blivit skjuten i ryggen

Jag stod i vadpressen, var inne på sista setet. Passet hade gått bra och jag hade bara några fåtal repetitioner kvar. Så plötsligt, som en blixt från klar himmel, plockade någon fram en .0375 Magnum och sköt mig i ryggen.

Eller nja, det kändes åtminstone som ett revolverskott i ryggen, för ont det gjorde det. Antagligen kom en nerv i kläm.

Så nu går jag med krum rygg, med händerna släpandes i marken som Igor i The Addams Family. Det känns som att kulan fortfarande sitter kvar. Aj, aj, aj...

Och det snöar. Såklart.

Frågan är vem som sköt? Christer Pettersson? Lee Harvey Oswald? Bildsköne Bengtsson?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Lee Harvey Oswald och inget annat.

2008-04-09 @ 19:50:08
URL: http://jonassvedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0