Sommarvikariatet är över...

...och på måndag börjar jag på riktigt. Riktigt jobb, riktig lön och riktiga arbetskamrater. Mitt första riktiga jobb. Innebär det att jag måste se på mig själv som vuxen? Antagligen. Aj då...

Men jag måste erkänna att jag saknar studentlivet i Sunkan till en viss del och att det känns lite konstigt att inte dra upp till Norrland igen för ännu en termin. Inget mer J-huset, inget mer Committ, ingen mer nollning, inget mer Kårhus och, framförallt, inget mer Förrådet. Lite trist faktiskt. Jag kommer dock upp någon helg inom en snar framtid, var så säkra på det.

Men hej, jag trivs som fisken i vattnet i både Ståkkhålm och på Oriflame, så nog ska jag kunna motstå Sunkan-abstinensen!

I helgen: Quality time with myself. Film, billiga chips och pizza. Den som har bra tips på sjukt bra filmer att se är välkommen att höra av mig.

Förresten, GDK-klanen på Oriflame kommer utökas med ännu en. Lisette cashade in den vakanta platsen i text-teamet och börjar jobba redan på torsdag. Välkommen till Stockholm och Oriflame!

Kommentarer
Postat av: Henrik Bohman

Förrådetbristen är total. Jag ska back home i helgen och styra upp, får se om det är någon fason på nollorna!



Vore kul att ta en get-together nån kväll om ni alla inte redan är dödligt uttråkade av varandras sällskap :)



Finns på MSN som hennkes/a/hotmail.com emellanåt. Dags att skaffa facebook kanske?!

2008-09-01 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0