Ge mig uppslag annars blir det bara klipp med "Bengan"

Jag har dåligt med bloggmaterial just nu. Det händer liksom inte mycket skoj...

Men håll ut gott folk! Inom kort lovar jag redogöra för två av de kanske största ögonblicken i mitt snart 25-åriga liv: 1) Den gången jag var med i Lilla Sportspegeln och 2) när jag gjorde ett nickmål på hörna som förde mitt lag, Munka Ljungby IF P11, till A-slutspel i Gothia Cup 1994... Gåshud på hög nivå, vill jag lova! Snart i en blogg nära dig...

Jag kan dock passa på att bjuda på ännu ett handbollsrelaterat youtube-klipp här på min blogg. Om förre förbundskaptenen i handboll, Bengt "Bengan" Johansson, bloggar vet jag inte, men han hade förut en galet bra videodagbok. Kolla in detta klipp där "Bengan" och Martin Frändesjö är på charterresa på Eilat:



Och glöm inte att man bara får ta tre steg innan man måste släppa bollen...

Kommentarer
Postat av: Håkan

Skriv om hur mycket du saknar Pierre Thorssons närvaro i EM...

2008-01-24 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0