Examinerad!

Helt plötsligt, nästan utan förvarning, tog mina 2½ år som grafikerstudent slut. Idag, några minuter innan kl 14 fick jag min examen.

Men oj, vilken dålig presentation jag gjorde. Jag hackade mig igenom hela skiten, lyckades glömma bort det mesta och fick inte alls fram mycket av det viktiga. Trots att jag inte ens var nervös. Uppenbarligen går det inte att bara ställa in skorna och hoppas att det ska räcka. Jag får väl skylla på att mina föräldrar var där.

Hursomhelst, nu är jag färdigutbildad.

Det känns ganska sorgligt. Som att allt tar slut när det är som roligast och att jag inte på långa vägar lyckats uträtta så mycket som jag viljat.

Nu återstår några intensiva dagar av fest och hejdåkramar till alla guldgossar och guldtöser jag träffat här i Sundsvall. Ni är många. För många för att det ska kännas OK att lämna stan med ett leende på läpparna.

Avslutningsmiddag och fest med klassen imorn på Primero (alla ni andra ska vara där på eftersläppet kl 22),  Info-05:s galej på torsdag och Bartömningen på lördag. Säkerligen blir det även någon form av festligheter på fredag.

Och eftersom jag inte har Facebook. Passa på att adda mig på msn: p_frohm[a]hotmail.com

Kommentarer
Postat av: T-Man

Jag förstår att du och även andra blir lite avis på presenten från mina tastys. ska se vad jag kan göra. annars tror jag du säkert hittar någon lämplig massös!

2008-06-03 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0