En bekännelse

Trots att jag lovat dyrt och heligt att jag inte skulle rösta, och trots att jag satt i tvångströja, fastkedjad i ett igenväxt rävgryt på ett kalfjäll, avskuren från omvärlden och med min mobiltelefon ingjuten i en betonggris, så skickade jag i lördags iväg ännu en SMS-röst på Malena Ernman...

Jag skäms nästan.

Vad är det som håller på att hända med mig? På ynka två veckor jag har givit upp mitt bergfasta motstånd mot Facebook och mot min vilja (nåja) röstat på schlageropera - två gånger! Risken finns att jag inom kort kommer göra hål i örat, köpa mig en skinnväst och, gud förbjude, börja lyssna på Rix FM. Då är det f*n game over!

Nu blir det alltså svensk opera i Moskva. Som tur är kan man i eurovisionfinalen inte rösta på det egna landets bidrag... Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0