En timme kvar...

Ett inte helt nyktert inlägg ska sägas....

Klockan är 23 och den sista intensiva timmen av förfesten är påbörjad. Lite jobbigt är att vi REDAN har spelat "När vi gräver guld i USA", det vill säga en klassisk nu-går-vi-låt. Hur ska denna kvällen sluta?

Hursomhelst, räkna med ett antal crescendo-låtar med "Stad i ljus" som grädde på moset  innan det är dags att röra på sig och göra gatorna i Sunkan osäkra.

Sedan blir det utgång och brudar i långa rader. Förhoppningsvis iallafall...

Kommentarer
Postat av: Mange

måste säga efter att ha sett ett under bar 3:e Halvlek av "små"-kronerna och en sorgset avslutande sudden... så måste jag säga att jag har fått ljuset tilbaka efter att ha läst igenom hela din blogg. Väldigt underhållande läsning och jag är till och med nämnd på ett litet uppvikt hörn i början av bloggen...

tack för en galen skåne vistelse. Ock ja, ja jag ska jobba mer med musiken jag vet att jag är ett musikaliskt underverk :D

2008-01-05 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0