Hembränt, blogg-fans och Christer Ulfbåge

Det blev en riktigt skoj kväll igår. Förfesten hos Felicia var hur trevlig som helst och Superbueno var bättre än det brukar...

"Sprittjuven" Anders återgäldade sin skuld till mig genom att skänka mig en flaska med det något suspekta namnet "Djävulspiss". Enligt han bestod innehållet av 96 procentig HB och apelsinsaft. Faktiskt ganska gott... Och starkt!

En okänd brud kom fram till mig på Superbueno och sa att jag skriver en jävligt bra blogg! Ett fan alltså! Jag frågade henne om det är hon som är kommentatorn "Y" men hon svarade nej... Hursomhelst så är det skoj att få uppmärksamhet för mitt bloggande och det är kul att man roar någon iallafall. Har haft bloggen i precis en månad nu och om inget oförutsätt händer kommer jag fortsätta att förgylla/förpesta era liv genom bloggen i all oändlighet...

Får se om det blir utgång ikväll också. Är lite sliten, men det är ju trots allt lördag... Det blir Kåren isåfall.

En annan grej... Har kollat skidskytte på TV idag och bevittnade hur den sympatiske Björn Ferry tog hem sin första seger i världscupen. Kommentator Christer Ulfbåge lyckades omedvetet leverera detta galna citat:

"Han (Ferry) skjuter bra nu, det har han gjort hela året. Men han har bara inte fått den där fullträffen".

Vääldigt roligt! Inte konstigt att Ferry inte vunnit tidigare om han skjutit så dåligt...


Kommentarer
Postat av: AndersP

Du ska veta lilla patrik att Djävulspisset inte består enbart av 93%ig och apelsin.. ganska mkt mer ingrediernser.. är kanske nån procent såpass stark sptrit i.. annars hade vi inte levt idag om det va 50/50.. :D

2008-01-19 @ 17:44:14
URL: http://troxic.net
Postat av: Ann

Direkt från hjärtat, för den är ju det, underhållande :)

2008-01-20 @ 20:10:57
URL: http://annfilosoferar.blogg.se
Postat av: Madde

Jag är oxå ett fan..:-)

2008-01-20 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0