This uppsats is killing me. Only the taco-buffé can save me

För att uttrycka mig milt: C-uppsats suger gigantisk blåvalsballe!

Bara några ynka dagar kvar (inlämning fredag), men jag har ändå svårt att se slutet eftersom Herr Svedin och jag geggat fast i analysen och insett att det inte kommer bli någon bra uppsats.

Homer Simpsons visdomsord "Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is: Never try" har sällan känts mer passande än nu...

Nåja, riktigt så dåligt blir nog inte vår C-uppsats...

Men, som sagt, snart är det över och imorgon vankas veckans höjdpunkt: Taco-buffé på Salt & Peppar med Herr Svedin, Thomas och Ronnie. Alltid något att se fram emot! Ska bli spännande att se om Ronnie kör "sidledssås" som han brukar, eller om det blir exemplariska vik a la taco-meastro Svedin.

Kommentarer
Postat av: T

Riktigt skönt med tacostraditionen på onsdagar. Dock ska det bli intressant att se hur Herr Svedin kommer att hantera praktiken. Kommer han att söka sig till S&P ändå eller hur blir det ;-)? Patrik. Ni kommer att klara er galant! Tror på er. Ses i morgon!

2008-01-15 @ 21:37:26
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: Capt. Jack

Haha.. Sidledssås nänä.. sånt e de bara malmöbor som syslar me.. ;P ska bli kul.. känner mig taggad...

Sen e jag lite nyfiken.. de räkte inte med en "blåvalsballe" det va så illa som en "gigantisk blåvalsballe"...

haha.. peace out

2008-01-15 @ 23:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0