Officiellt en riktig anställd på "Flamman"

Så var den avverkad, min första After Work med kidsen på Oriflame. För att uttrycka mig milt: Något liknande fick man inte vara med på när man polerade bilar på Shiny Car. Där kunde after worksen sammanfattas i att jag och Henke åkte till Danmark någon gång i halvåret, satte oss i en park i Helsingör och drack öl.

Oriflame-tillställningen på Niki höll lite bättre klass än så. För det första bjöds det på snajdig buffé och sedan fick man köpa öl till rabatterade priser i baren. Bland annat fick man en stor stark (Spendrups) för ynka 35 riksdaler. Visst, inte lika bra som på Kårhuset i Sunkan, men med Ståkkhålms-mått ett riktigt fyndpris. Najs!

Idag är det storfrämmande i La casa de Frohm. Lamberth & Blomstergen kör idag upp till huvudstaden för att kolla Avril Lavigne i Golfbollen. Jag har lovat att valla dem på shoppinggatorna här i stan så att Lampan kan köpa lite souvenirer, lyssna på gatumusikanter och hälsa på hemlösa. Sannerligen en upplevelse för dem som är en novis på Stockholm!

Och inte nog med det! Herr Svedin har satt sig på tåget ner hit och ska supa sig redlöst berusad på en 25-årsfest. Dock vet jag inte om jag har tid att hänga med sundsvallaren, med tanke på mina andra åtagande. Men vi får se hur det blir med det!

Sa jag att jag har supergrymma kollegor på Flamman? Nähä, så säger jag det nu istället.

Ikväll: fest!

Kommentarer
Postat av: T-Man

Mister Man! Valla dina vänner, men glöm inte bort din vapenbroder Kamrat Svedin. Kan gå riktigt illa om han inte omhändertas på bästa sätt. Vem vet vad som kan ske när varken du,jag eller Jack håller koll.



Vi vet båda vad som sker när "the look" kommer fram. Och sannolikheten är mycket hög att den kommer visa sig ikväll... Om inte får vi hålla kolla på 22 nyheterna. Han är antagligen med där. Norrlänningen gick lös på inredning...

2008-06-28 @ 11:54:25
URL: http://thomashansen.blogg.se/
Postat av: A

Snart kommer jag med upp ;)

2008-06-30 @ 01:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0