Snusk säljer

Uppenbarligen är snusk melodin om man vill boosta uppmärksamheten för sin blogg. Inte nog att antalet kommentarer är rekordhögt (kanske säger mer om antalet kommentarer jag har i vanliga), men det har även blivit en liten "snackis" även utanför bloggen.

Väääldigt roande tycker jag.

Men seriöst, det var helt sjukt vad sliten och energilös jag var i måndags. Kombinationen alkohol, sex, lite sömn, bakfylla, alkohol, lite sömn, bakfylla, sex och lite sömn tar sannerligen på krafterna.

Men jag är inte den som gnäller för det, såklart. Och det gör inte "den lyckliga" heller. *S*


Kommentarer
Postat av: Amelia

Mm, indeed!

2008-06-03 @ 21:49:29
Postat av: pauliina

mm sex säljer

2008-06-04 @ 10:18:59
Postat av: Jonas

"Den lyckligla"? Jag skulle föredra om du benämner mig i maskulinum. Det är ändå du som är loket. Bitch!

2008-06-06 @ 23:47:02
URL: http://jonassvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0