Mata Herr Svedin!

Jag har glömt att berätta för er om Herr Svedins och min deal. Det ligger till så här att Herr Svedin ska gå ner 5 kilo inom två månader, dvs till 1 maj. Lyckas han inte uppnå sitt mål ska han köpa 1 liter Absolut Vodka och 10 öl till mig. Lyckas han händer ingenting. Alltså har jag allt att vinna!

Dock är jag ganska säker på att Herr Svedin kommer uppnå det ganska lågt satta målet, men det hade varit sååå mycket roligare om han misslyckades. Jag får ju sprit isåfall!

Så springer ni på Herr Svedin, mata han med så mycket onyttigheter som möjligt, övertala han att hoppa över träningen och få honom att ligga på sofflocket dagarna i ända. Jag lovar bjuda er på en öl om ni hjälper till...

Kommentarer
Postat av: T

Är ju inte en omöjlighet. Har match söndag men tydligen ställs de till med fest både i vår samlingslokal här sen är de ju tydligen även en tillställning på Borgmästarn. Blir det något blir de en lugn tillställning och på sin höjd Kåren. Vad säger du?

2008-03-07 @ 21:00:56
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: Y

Ja han springer ju sig dyngsvett på bandet på gymmet flera gånger i veckan! Ser bra ut för honom måste jag säga!

2008-03-09 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0