Påskledigheten för bloggen är över

Eftersom det var påsk och bloggen hade fått slita hårt i några månader lät jag den få en veckas ledighet. Och vad hände? Jo, den drog på solsemester på Bali utan mig. Otacksamhet är världens lön...

Nåja, nu är bloggen tillbaka och det är hög tid för mig att delge er om alla mina upptåg den senaste tiden. Det absolut tyngsta som har hänt är att jag fixat boende i den kungliga huvudstaden. En nybyggd (sept 2006) 1:a på 25 kvm vid KTH blev det. Helt ok hyra och närhet till city, så jag är nöjd. Lite surt var det dock att endast timmarna efter jag tackat ja blev jag erbjuden en 1:a i Hammarby sjöstad...

Hursomhelst, har ni vägarna förbi Stockholm i sommar är ni välkomna hem till mig! Uppenbart har ni tyckt att det har varit för långt till Sundsvall. Förhoppningsvis är inte sthlm lika avskräckande...

Idag har jag avverkat en tenta i kursen Färglära och tryckteknik. En inte alltför svår tenta visade det sig, och jag är ganska säker på att det gick bra. 

Och så var det helg. Igen. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0