Exprojektet inlämnat

Puh, det var en mödosam färd, men nu är det över. Examensuppgiften är inlämnad.

Nu återstår bara examination på tisdag. Frågan är om jag ska vara rebell och återigen våga vägra powerpoint. Troligen inte.

Men oj, vilken pärs exuppgiften har varit för vår klass. Stress, ångest, sena nätter och tidiga morgonar och ännu lite mer ångest. Det har varit hemskt och se hur min glada klass har förvandlats till en samling av ständigt ångestfyllda och stressade zomies.

Förutom jag, såklart. Jag är alldeles naiv för att inse exuppgiftens betydelse.

Eller så har jag det. Förstått hur oviktig exuppgiften är, alltså. Vem vet.

Hur som helst så är det över nu. En examination väntar och sedan är hela världen vår. Hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0