Sista kvällen med gänget

Ni glömmer väl inte, imorgon kl 16 går Committs årsmöte av stapeln i sal M209. Mötet är min avskedsföreställning efter 1½ år som Committs Kim Jong Il, eller ordförande om ni så vill. Med järnhand (och med viss hjälp av Jennie) har jag fått den sjunkande Committ-skutan att, med vind i segeln och pengar på kontot, segla vidare mot horisonten.

Men nu får det vara nog. Imorgon tackar jag för mig med förhoppningar om att föreningen ska leva vidare i all oändlighet utan min livsbringande hand.

Som sagt, imorgon kl 16 drar mötet igång. Ta er chans att rösta fram nästa ordförande och påverka Commit i rätt riktning. Om inte annars kan ni ju komma för äta kakor och dricka läsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0