Invaderad!

Någonstans i min lägenhet har de byggt en bas och blixtsnabbt upprättat ett livskraftigt och till synes oförstörbart kungadöme. De är små, förökar sig i rekordfart, saknar bordsskick och gör livet surt för mig. I de värsta stunderna kan jag höra hur de surrar och skrattar mig rakt upp i ansiktet. Med andra ord, jag har blivit invaderad av bananflugor.

Frågan jag ställer er är följaktligen: Är det någon som sitter och trycker på lite napalm? Nu är det dags att sätta hårt mot hårt!

Eller det finns kanske andra beprövade husmorstricks för att förgöra de små flygfäna?


Napalm? Då måste man nämna den tveklöst mest hårdkokta filmgestalten någonsin, Kilgore:


"I love the smell of napalm in the morning"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0