Definitivt inflyttad

Tre fulla kassar med tomburkar och tomflaskor, systemetpåsar i drivor, fläckar på vita mattan, kvarglömda väskor, två strumpbyxor i hallen (tro inget nu!), sura blickar från grannarna, en halv påse chips under soffan mm mm....

Ja nog märks det att jag hade inflyttningsfest i lördags! Dock är jag glad över att jag hade vett nog att köpa engångsglas. Diskberget hade annars varit outhärdligt...

En riktigt lyckad fest blev det. Sammanlagt var vi 22 pers, lika många pågar som töser, som trängdes (nja) på mina 45 kvm. En salig blandning av skåningar, norrlänningar, Orifläjmers, au-pairs och konsulter.

Dock kan man fråga sig var alla 22 tog vägen när det var dags att glida ut på stan. Ty när vi äntrade Debaser Medis var vi bara fyra kvar: jag, Konsulten, Vimmerbyskan och The Prom Queen. Hmm...

Hursomhelst... TV:n är på plats och inflyttningsfesten är avklarad. Med andra ord är jag definitivt inflyttad. Sweet!

Om sisådär 8-12 månader är det dags för utflyttningsfest så det är lika bra att ni bokar upp de datumen redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0