"Hade du varit på riktigt hade jag legat med dig"

Ja, go' vänner, hon sa faktiskt så, den där tjejen på Morris i Ängelholm. Men eftersom jag inte var på riktigt och bara var utklädd till ashet, sminkad och fuckable sleazerocker så fick jag snällt gå och äta en kebabtallrik med Lambi på Lindéns istället.

Utklädd? Jo, jag hade varit på maskeradfest, närmare bestämst  Becker-Beckers och Lambis haussade 25-årsfest 27 december. En kväll att minnas, vill jag lova, framförallt när vi avslutade festligheterna med att gå ut på Morris.

Under några svaga ögonblick hade jag tankar på att hyra en fruktdräkt (typ päron eller äpple), men jag tog mitt förnuft till fånga och transformerade mig själv till en riktigt skaplig Nikki Sixx-kopia. Okej, det var en snubbe på festen som påstod att jag var lik Johan Palm, men det vill jag inte kännas vid. Nikki Sixx låter lite bättre...

Får jag säga det själv, så var min maskeradkostym en av festens bästa och jag borde, i rättvisans namn, fått en bättre placering i tävlingen. Upprörande! Jag hade nästan alla attribut som gör en riktig sleaze/glam-rocker. Svintajta byxor, boots, slimmat klippt linne, nitar och läder, handklovar, pudelrockfrilla, smink, Jack Daniel's whiskey, sportbil i garaget och en j*vligt dryg attityd (nåja). Två ynka röster fick jag ihop, och dem av mina bundsförvanter Lambi och Konsulten.

Artistnamn? Såklart... Jag går numera under namnet Nikki Monroe.

Bilder? Kommer snart...

Kommentarer
Postat av: trogen groupie

har väntat jättelänge på bilder nu :) hela natten nästan så first thing in the morning i will check your blogg och förväntar mig bild:)

2009-01-07 @ 02:19:26
URL: http://metrobloggen.se/stenmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0