Dags för tatuering?

Det har faktiskt aldrig hänt tidigare, att jag haft en seriös fundering på att tatuera mig. Tatueringar har helt enkelt varit synonymt med hiskeliga tribal- eller svanktatueringar och andats dålig smak, epa-traktor och Big Brother. 

Men de senaste dagarna har jag inte riktigt kunna släppa tanken på att, längs insidan av över- eller underarmen, tatuera in något liknande detta:


"Too fast for love"? Visst, jag kan villigt erkänna att jag är svag för Mötley Crüe just nu. Har lusläst min julklapp "The Dirt" från pärm till pärm och lyssnat igenom Mötleys diskografi noga. Framförallt har debutalbumet "Too fast for love" och Mötleys fetaste dänga som heter just - ni kan nog gissa - "Too fast for love", snurrat friskt i min stereo.

Det går dock att ställa sig frågan om jag är tillräckligt mycket rock för att vara värdig en sådan tatuering... Eller om jag är tillräckligt too fast for love. Eller om även jag kommer uppfattas som en simpel Big Brother-deltagare!

Äh, det är kanske säkrast att jag köper mig en gnuggis istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0