Ett välgrundat påhopp från Henrik Schyffert

I senaste numret av King återfinns en roande intervju med Henrik Schyffert. På frågan vilket som är Schyfferts billigaste skämt svarar han följande:

Var kommer du ifrån? Och så svarar någon: Ängelholm. Då säger jag: Kul för dig att komma till storstan och åka rulltrappa.

Billigt, var ordet...

Men i ärlighetens namn måste jag erkänna att det är sant. Under de de 22 år jag bodde i Ängelholm åkte jag inte rulltrappa en enda gång! Anledning till det? Det fanns ingen rulltrappa att åka...

Inte undra på att det alltid tindrar lite extra i mina ögon varje gång jag äntrar T-centralen med det virrvarr av rulltrappor som väntar.


Kommentarer
Postat av: Tisen

Men du Frohmsan, det finns faktiskt en rulltrappa i Ängelholm nu, men det vet kanske inte du för att du bor i storstan och är lite finare och lite bättre :P

2009-05-04 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0