Skandalen i tvättstugan

Idag gjorde jag det förbjudna och tog ett första steg mot the darkside. Det tog emot och jag kände att steget inte är långt ifrån att jag blir en grovt kriminell brottsling inom kort.

Jag snodde en tid i tvättstugan.

Jag kan nästan höra hur ni läsare flämtar till. "Hur vågar han? Skandalöst!"...

Nja, nu ska det kanske sägas att jag hade tvättstugereglerna på min sida. Har personen som bokat tiden inte påbörjat sin tvätt inom en timme är det fritt fram för vem som helst att norpa. Och jag väntade faktiskt 1½ h innan jag slog till.

Men ändå. Att sno tvättstugetid är ändock lite förbjudet, eller hur. Återstår att se om det snart bankar på en otvättad snubbe och kräver hämnd!

Kommentarer
Postat av: Tisen

Jag är djupt besviken på dig Frohm, du ska ändå vara en sorts förebild för mig ju. Hur tror du det kommer gå för mig nu? Kommer sluta med att jag snor tvättmaskiner och tvättmedel!!

2009-05-16 @ 16:26:39
Postat av: Mange

Du är inte riktigt klok du Frohm, att du vågar! Vill inte äns tänka på vad du kommer hitta på nästa gång, detta är alvarliga saker Patrik...

2009-05-17 @ 19:27:27
URL: http://magnussnapshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0