Söndagsslö

Ah, vissa dagar är det helt omöjligt att frambringa kraft till att göra något vettigt. Idag är en sådan dag. Och då ska det sägas att jag, för en gång skull, inte är bakis och paralyserad på grund av det.

Det vettiga idag skulle vara att:

1) Duscha
2) Åka in till city och lämna över min överflödiga dammsugare till bättre behövande. Dvs Erika och Marco
3) Springa iväg till gymmet och träna så att det står härliga till
4) Gå ut och sätta mig på en bänk, vara lite gubbig och titta på fåglarna

Men nej, här sitter jag framför datorn och slöar. Patetiskt, Patrik!

När inte ens jag har kraft att gå de 200 meterna till gymmet och putsa på mina discomuskler, då vet man att jag är ganska livlös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0