Magi framför kameran

"Katalogproduktionen - the movie". Där har ni namnet på filmen i vilken jag idag gjorde min skådespelardebut i.

Och vilken debut sen! Med en sylvass närvaro, en i det närmast klinisk rolltolkning och ett så bildskönt utseende att t.o.m. Narcissus blev bländad, satte jag nivån för allt skådespeleri framöver.

Ingemar Bergman ringde från sin himmel och var som eld och lågor över min insats, på väg hem från jobbet fick jag begära livvaktsskydd för att inte fastna i en ylande skara av tonårstjejer och i mitt postfack låg en bunt med Hollywood-manus och trängdes bara sekunder efter att kameran slocknat. Ryktena om min gudomliga insats framför kameran har uppenbart spridit sig långt utan för Oriflames väggar. Föga oväntat.

Nä, nu har jag inte tid att sitta här vid datorn längre. Ska ut med Örjan Ramberg och Thorsten Flinck och dricka jägerbomb på Café Opera. Är man med i skådespelar-sociteten så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0